ایران حادثه

ساخت وبلاگ

لاغری صورت زن جوان و پوستی که دیگر طراوت ندارد و صورتی که پانسمان شده است گفته‌های تلخ الهام را تایید می‌کنند؛ زنی‌که حاصل دو ازدواجش، دختربچه‌ای خردسال و یکی‌ دو جین مشت و لگد بوده است.

الهام٣٢ساله دلش افسرده و وجودش تکیده است و حالا می‌گوید تنها‌دل‌خوشی‌ام در زندگی، دختربچه‌ام است. او که بدون تحقیق و با چشم بسته دوبار بر سر سفره عقد نشسته و سال‌ها زیر سقف دو به‌اصطلاح مرد زندگی کرده، از تجربه‌های تلخ زندگی‌اش می‌گوید.

الهام چنین آغاز می‌کند: «٢٢سال داشتم و تازه دانشگاه قبول شده بودم که پسر یکی از اقوام به خواستگاری‌ام آمد. احسان و خانواده‌اش می‌گفتند با درس‌ خواندن تو مشکلی نداریم و فقط می‌خواهیم تکلیف دو جوان روشن شود. خانواده‌ام بدون تحقیقات جواب مثبت دادند و ما نامزد شدیم. دوران عقد بدی را پشت‌سر گذاشتیم و احسان اخلاق و رفتار طبیعی نداشت و مثل پدرش بددهان بود و دست بزن داشت. چندبار دراین‌باره با مادرش صحبت کردم، او هم دل‌چرکین بود و همیشه می‌گفت چه معنی می‌دهد زن جماعت حرف بزند! خانواده‌ام از ترس اینکه مبادا اسم مطلقه روی من بیاید، مجبورم می‌کردند بسوزم و بسازم. پدرم چندبار با احسان صحبت کرده بود و می‌گفت: اتفاقا مرد باید این‌طوری باشد و جذبه داشته باشد.

الهام عینکش را از روی چشم برمی‌دارد و با گوشه چارقد، تمیزش می‌کند. عینک که کبودی‌های زیر چشمانش را می‌پوشاند، ادامه می‌دهد: «سال اول ازدواجمان باردار شدم، تا زمان تولد فرزندم فکرم حسابی درگیر بود و چون کمی هم فشار خون داشتم، دنبال دوا و دکتر و آزمایش‌های مختلف می‌رفتم. متاسفانه بعد از آنکه بچه‌ام به دنیا آمد، فهمیدم احسان شیشه و کراک می‌کشد. او نسبت به من سوءظن شدیدی پیدا کرده بود و تهمت‌های ناروایی نثارم می‌کرد؛ حتی گاهی توهم می‌زد و به صورت بچه دلبندمان خیره می‌شد و می‌گفت: «چرا این بچه شکل من نیست و حتما…» ما سر این مسائل و حرف‌های ناشایستی که به زبان می‌آورد، همیشه جروبحث می‌کردیم تا اینکه یک روز می‌خواست خفه‌ام کند که از دستش فرار کردم. راه می‌رفت و با توهم خطرناکی که داشت، مرا تهدید به مرگ می‌کرد. بالاخره با حمایت‌های قانونی طلاق گرفتم.

زن جوان با لبخندی تلخ به این قسمت از زندگی‌اش، می‌گوید: «تمام دل‌خوشی‌ام، دختر کوچولویم بود و پدرومادرم نیز به من و فرزندم محبت می‌کردند. پنج سال گذشت. بچه‌ام بزرگ‌تر شد و برای امرار معاش در یک شرکت، کاری پیدا کردم.در آنجا با فردی آشنا شدم که چهره‌ای به‌ظاهر آرام و متین داشت، به من توجه می‌کرد و با محبت‌هایش می‌خواست وانمود کند دوستم دارد. یک روز از من خواستگاری کرد و اصرار داشت تازمانی‌که خانواده‌اش را در جریان نگذاشته، همه‌چیز بین خودمان باشد.اشتباه من این بود که در فضای مجازی از همان موقع با این فرد هوس‌باز ارتباط برقرار کردم، این رابطه مجازی با آلودگی‌های شدیدی همراه بود که باعث شد به عقد موقت و پنهانی تن بدهم.طبق قرارومداری که داشتیم، به خواستگاری‌ام آمد. باوجود مخالفت‌های شدید خانواده‌اش، ازدواج کردیم؛ اما این پیوند،استحکامی نداشت.

زن اشکی را که از گوشه چشمش دنبال راه خروج می‌گشت، پاک می‌کند و می‌گوید: «نتوانستم با خانواده‌اش ارتباط برقرار کنم و بعد از یازده ماه آن‌قدر تحقیر شدم و سرزنش شنیدم که به مصرف قرص‌های آرام‌بخش روی آوردم. گاهی آرزو می‌کنم ای کاش بمیرم، اما تا چشمم به دخترکم می‌افتد، دوباره دلگرم می‌شوم. همسرم فقط به‌خاطر پول پدرم با من ازدواج کرده و می‌گوید همین الان باید پدرت ارثیه تو را بدهد. او می‌خواهد پولی به جیب بزند و بعد هم خودش را کنار بکشد. دو هفته قبل یک روز سر همین حرف‌ها جروبحثمان بالا گرفت و تا حد مرگ کتک خوردم او چاقو را آورد و پوست قسمتی از صورتم را کند، شانس آوردم و اگر کمی دیرتر به بیمارستان می‌رسیدم… . از او شکایت کرده‌ام و منتظرم ببینم پرونده‌ام به کجا می‌رسد.

منبع: رکنا

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:43

 فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: سه آدم ربا که در پوشش لباس پلیس با گروگان گرفتن پسر جوانی ۸۰۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عبدالرضا ناظری افزود: در پی شکایت پسر جوانی مبنی بر به گروگان گرفته شدن وی توسط چند مأمورنما به مدت یک شبانه روز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طبق اظهارات فرد ربوده شده، متهمان با سوء استفاده از لباس پلیس و خودروی مجهز به چراغ گردان، وی را در مسیر تردد روزانه متوقف کردند و ضمن بستن چشم های شاکی با تهدید و زور او را به نقطه نامعلومی انتقال داده اند.
سرهنگ ناظری افزود: در تحقیقات مشخص شد متهمان با دریافت رمز کارت های بانکی فرد ربوده شده ۸۰۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت و سپس نامبرده را در بیابان های حاشیه شهر رها کرده اند.
وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی سرانجام محل اختفای دو تن از متهمان را در شهرهای همجوار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، تابلو ایست و بازرسی، دو عدد افشانه، مقادیری طلا و جواهر که با وجوه مسروقه خریداری شده بود، کشف شد.
وی گفت: در عملیاتی دیگر سرکرده این باند در حالی که ملبس به لباس پلیس بود، شناسایی و دستگیر شد و این مجرمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:43

تهدید دختر جوان مورد علاقه به قتل در تلگرام توسط خواستگار کینه جوسرهنگ حسن محمدنژاد در مورد اعلام شکایت دختر جوان و دستگیری متهم، گفت: با مراجعه  فردی به ماموران پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام پس از ارتباط و اغفال دخترش  به عکس های شخصی اش دسترسی پیدا کرد و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای مازندران،گفت:کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی متهم به تهدید و اخاذی را که ساکن یکی از شهرستان های استان بود، شناسایی کردند.

سرهنگ محمدنژاد افزود:ماموران پلیس فتا پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را در منزلش دستگیر کردند.

وی ادامه داد:متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام داشت؛ من از قبل با شاکی ارتباط تلفنی داشتم و مدتی پیش با خانواده ام به خواستگاری او رفتم و از پدرش جواب رد شنیدم، لذا از این کار او بسیار ناراحت شده و با علم به این که وی در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد. با هویت جعلی  با دختر مورد علاقه ام ارتباط برقرار کردم و او را تهدید به قتل و انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی برای رسیدن به اهدافم کردم.

سرهنگ محمدنژاد در پایان هشدار داد:در صورت عضویت در شبکه های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه اجتناب کنید و به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را برای دیگران ارسال نکنند.از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند، از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مراتب را به  پلیس فتا گزارش کنید.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:43

photo_2016-05-11_16-00-00

ساعتی پیش انحراف و واژگونی خودروی وانت نیسان در منطقه طارم قزوین به مرگ راننده منجر شد.

photo_2016-05-11_16-08-15

دکتر پیمان نامدار رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین با اعلام این خبر جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: درساعت ۱۱:۱۶ طی تماس مردمی به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان قزوین یک مورد حادثه واژگونی خودروی نیسان به اعماق دره ای در منطقه طارم اعلام شد. بلافاصله با توجه به عدم وجود آگاهی از تعداد سرنشینان خودرو و دوری این مسیر روستایی به ۲ پایگاه اورژانس منطقه طارم در روستاهای کلج و نیارک اعلام مأموریت شده و هردو پایگاه به آدرس مذکور اعزام شدند.همچنین با پیش بینی نیاز به عملیات انتقال در کوهستان و رهاسازی درخواست اعزام ست نجات به پایگاه هلال احمر طارم نیز داده شد.

photo_2016-05-11_16-40-42

آمبولانس پایگاه کلج توانست مسیر ۳۲ کیلومتری تا محل حادثه در نزدیکی روستای سنگان را در جاده های پر پیچ و خم منطقه طارم سفلی  در ۴۳ دقیقه طی کرده و به عنوان اولین آمبولانس به محل حادثه برسد. photo_2016-05-11_15-59-48

به گفته تکنیسینهای حاضر در صحنه حادثه خودروی وانت پس از خروج از جاده مسافتی قریب به یک کیلومتر را در دره ها پیموده و چندین بار واژگون شده بود به طوری که راننده این خودرو در زمان رسیدن به بالین وی از خودروی خود بشتر از ۳۰۰ متر فاصله داشت.

photo_2016-05-11_15-59-54

تکنیسینهای اورژانس به محض رسیدن بر بالین بیمار اقدام به انجام عملیات احیا نمودند که متأسفانه نتیجه بخش نبوده است. و مرد ۵۳ ساله در این حادثه جان خود را ازدست داد.photo_2016-05-11_12-22-31

نامدار در پایان با ذکر این نکته که در جستجو محل حادثه برای یافتن مصدومین احتمالی موردی یافت نشد. افزود: این عملیات طاقت فرسا توسط تکنیسینهای پایگاه کلج(محمدرضا چگینی و امین مدنی) با انتقال چند صد متری جسد متوفی با کمک امدادگران هلال احمر به جاده و تحویل به عوامل انتظامی به پایان رسید.photo_2016-05-11_16-52-43

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

images

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 304 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:54

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر افزود:با اقدامات اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان کرمان، شرور مشهور و مطرح جنوب استان کرمان شامگاه گذشته در محل مخفیگاهش در شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: این شرور در سال های گذشته اقدام به چندین فقره قتل، آدم ربایی های متعدد، سرقت مسلحانه، اخاذی و زورگیری های فراوانی در استان کرمان کرده بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: پس از تصویب شورای تامین کرمان، موضوع دستگیری این شرور در دستور کار ویژه اداره کل اطلاعات این استان قرار گرفت.
وی هشدار داد: دستگاه قضایی با هرگونه عامل ناامنی برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات امنیتی انجام شده طی سال های گذشته شاهد امنیتی مطلوب در شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب استان کرمان هستیم.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:54

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی گفت : ساعت ۱۱:۵۳ امروز حادثه واژگونی خودروی موسو در کیلومتر ۸۰ محور عشق آباد – بردسکن به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ طبس اعلام شد و بلافاصله اورژانس ۱۱۵ ازبکو و هلال احمر تپه طاق به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر دلخروشان افزود : متاسفانه قبل از رسیدن تکنسین های اورژانس یکی از سرنشینان خودرو (دختر بچه ۷ ساله) فوت کرده بود و ۳ مصدومین دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان بردسکن اعزام شدند و وضعیت عمومی آن ها مطلوب گزارش شده است.
دکتر دلخروشان با اشاره به اینکه پرت شدن سرنشینان خودرو و برخورد سر و بدن آنها با اجسام سخت داخل خودرو ، دو عامل مهم مرگ و میر و معلولیت در حوادث رانندگی می باشند ، گفت : با بستن کمربند ایمنی می توان از وارد شدن ضربه به سر ودیگر نواحی بدن و نیز از صدمات مغزی،پارگی کبد وطحال وپرت شدن به خارج از خودرو ودر نتیجه مرگ و معلولیت جلوگیری کرد.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:54

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه شهید هاشمی، مرگ یکی از سرنشینان خودرو را رقم زد.187 (1)
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۳۵ را ساعت ۴۴ دقیقه بعد از نیمه شب گذشته به بزرگراه شهید هاشمی، نرسیده به بازار گل اعزام کرد.
حافظ عظیمی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه نفر سرنشین به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه واژگون شد.187 (2)
وی افزود: سرنشینان خودرو سواری قبل از رسیدن نیروهای امدادی با کمک رانندگان خودروهای عبوری به خارج از خودرو منتقل شده بودند که آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و ایمن کردن محل حادثه، سرنشینان خودروکه یک مرد ۳۵ ساله، یک زن ۲۷ ساله و یک دختربچه ۳ ساله بودند را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.187 (3)
عظیمی با اعلام این که متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه، فوت زن ۲۷ ساله از سوی عوامل اورژانس تأیید شد، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودرو سواری به محل امن و شستشوی آثار به جا مانده از این حادثه، صحنه تصادف را تحویل عوامل راهور دادند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور اعلام می شود

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:53

فرماندار شهرستان تهران با اشاره به تازه ترین بررسی های کارشناسان در خصوص علل وقوع حادثه انفجاز گاز روز جمعه در منطقه شهران گفت: براساس ارزیابی ها، رانش و نشست زمین منجر به شکستگی لوله گاز زیرزمین شده و در نهایت جرقه برق انفجار را در پی داشته است.

عیسی فرهادی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جرقه انفجار گاز به دلیل عبور کابل های برق از محدوده موردنظر زده شده است.
وی تصریح کرد: کارشناسان زمین شناسی و دستگاه های مختلف همچنان مشغول بررسی وضعیت محدوده حادثه هستند.
ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد دیروز (جمعه) در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار (در شمال غرب تهران) حادثه انفجار لوله گاز رخ داد.
انفجار لوله گاز موجب ایجاد گودالی به طول حدود ۳۰ متر و عمق حدود ۱۵ متر شده است.

* تردد مردم تا دو روز آینده در محل حادثه به حالت عادی باز می گردد
فرهادی با اشاره به اینکه اکنون آسفالت کردن محدوده حادثه در حال انجام است گفت: امیدواریم تا دو روز آینده وضعیت تردد مردم به حالت عادی خود باز گردد.
فرماندار تهران افزود: جریان آب، برق، گاز و پوشش تلفن همراه در منطقه برقرار است.
وی گفت: با توجه به آسیب جدی واردشده به خطوط تلفن ثابت، تا تعمیر کابل اصلی و اطلاع بعدی خطوط تلفن ثابت در محدوده حادثه قطع خواهد بود.
فرهادی خاطرنشان کرد: از شرکت مخابرات استان تهران درخواست کردیم با بکار گرفتن نیروی بیشتر نسبت به رفع هرچه سریع تر این مشکل اقدام کند.

* تلاش برای یافتن مفقود دیگر حادثه ادامه دارد
فرماندار تهران با اشاره به یافتن جسد یکی از مفقودان حادثه تاکید کرد: تخلیه آب و لجن های داخل تونل مترو انجام شده و تلاش برای یافتن مفقود دیگر همچنان ادامه دارد.
پیش از این سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف جسد یکی از مفقودان حادثه که جوانی ۲۳ ساله بود توسط آتش نشانان در تونل مترو در دست ساخت شهران خبر داده بود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:53

photo_2016-06-19_20-18-46

سید جمال حسینی، فرمانده ایستگاه شماره ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف یک دستگاه خودروی پراید و مصدومیت یک خانم ۳۳ ساله در اتوبان قزوین – تهران نرسیده به عوارضی شماره ۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حسینی اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۹ و ۵ دقیقه صبح روز یکشنبه سی ام خردادماه از تصادف یکدستگاه خودروی پراید و محبوس شدن سرنشین آن در اتوبان قزوین-تهران نرسیده به عوارضی شماره ۱ خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۱ (آیت اله کاشانی) این سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند بر اثر شدت تصادف راننده که خانمی ۳۳ ساله بوده در داخل خودرو محبوس شده است.

حسینی با اشاره به سرعت عمل آتش نشانان در این عملیات افزود: نیروهای امداد و نجات آتش نشانی قزوین با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک، مصدوم را که از ناحیه پا دچار آسیب شده بود، رهاسازی کرده و تحویل پرسنل اورژانس نمودند.

حسینی از شهروندان خواست تا با رعایت فاصله مناسب در حین رانندگی همواره با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 347 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:53

روز یکشنبه در جاده های برون و درون شهری شاهرود و میامی ۱۳حادثه رانندگی روی داد که براثرآنها ۲۴نفر مجروح شدند.

ناصر سلمانپور معاون اورژانس ۱۱۵شاهرود در گفت وگو با ایرنا، زمان وقوع حادثه اول را۷:۳۹دقیقه ودر محور ری آباد -میامی اعلام کرد و افزود:در این حادثه یک دستگاه پراید واژگون شد و یک مصدوم آن در محل درمان گردید.
وی افزود: حادثه دوم ساعت ۹:۱۱دقیقه، ۱۰کیلومتر مانده به فراش آباد از سمت میامی اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه خودروی پژو واژگون شد و ۶مصدوم برجای گذاشت که با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
سلمانپور ادامه داد: حادثه سوم ساعت ۱۰:۲۷ دقیقه با واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نردین روی داد که تنها مصدوم بدحال آن با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین انتقال یافت.
وی گفت: حادثه بعدی در ساعت۱۴:۴۰ دقیقه در سه راهی بیارجمند با واژگونی یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ روی داد و ۴مصدوم آن با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شدند.
سلمانپور ادامه داد: در ساعت ۱۵:۱۸دفیفه هم یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نام نیک میامی واژگون شد و سه نفر زخمی شدند که با اورژانس هوایی راهی بیمارستان شدند.
وی از وقوع ۸حادثه رانندگی در شهر شاهرود هم خبرداد وگفت: ۹نفر در این حوادث محروح شدند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:53

photo_2016-06-19_20-48-21
قائم‌مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر از آغاز پرواز ۵ فروند بالگرد جدید امدادی تا یک ماه آینده که قابلیت فرود در آب را نیز دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی درباره سرنوشت خریدهای امدادی سازمان امداد و نجات به‌خصوص در زمینه بالگردهای امدادی به تسنیم گفت: خرید ۵ فروند بالگرد امدادی جدید از نوع ۴۱۲ قطعی و این بالگردها وارد ایران شده است.

وی افزود: ۴ فروند بالگرد در روند گذراندن ساعات آموزشی خود هستند و باید خلبانان هر بالگرد ۲۰ ساعت آموزش پروازی لازم را فراگیرند و یک بالگرد نیز هم اکنون در اختیار شرکت پنها است تا کارهای لازم روی آن انجام شود.

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره به‌کارگیری این بالگردهای جدید امدادی و قابلیت‌های آنها توضیح داد: این بالگردها از نوع ۴۱۲ و با قابلیت پرواز و امکان فرود روی آب را دارند و امیدواریم پس از گذارندن دوره ۲۰ ساعته آموزشی، این بالگردها تا یک ماه آینده در اختیار برخی استانها قرار گرفته و وارد ناوگان امدادی کشور شود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:53

ایران نوشت:۱۰ اردیبهشت امسال مأموران کلانتری شازند اراک در حال گشت به رفتارهای پسر جوانی که سوار بر خودروی سمند سفید بود، ظنین شده و دستور ایست دادند، اما راننده جوان بدون توجه به دستور پلیس تصمیم به فرار گرفت که در عملیات تعقیب و گریز پلیسی تسلیم مأموران شد.

در بررسی خودروی سمند نیز مقداری کابل برق سرقتی به دست آمد.مهرداد – ۲۹ ساله – پس از انتقال به کلانتری لب به اعتراف گشود و گفت: از پنج سال پیش به خاطر اختلاف با پدرش از خانه خارج شده و در پارک‌ها و خیابان‌ها کارتن‌خواب بوده و در این مدت برای تأمین هزینه‌های اعتیادش کابل‌های سیم برق را سرقت می‌کرد.این جوان ادامه داد: در شروع سرقت‌هایم همدست داشتم که پس از مدتی در یک حادثه تصادف کشته شد و از آن زمان به بعد به تنهایی دست به دزدی می‌زدم.مهرداد گفت: با سفر به شهرهای مختلف کابل برق می‌دزدیدم. تا به حال نیز ۳۱ سرقت در شازند و اراک داشته‌ام.

اعتراف به قتل
اما سارق کابل‌های برق که پس از اعتراف به سرقت‌هایش از سوی دادگاه اراک به ازای هر سرقت به مدت ۵ سال زندان – در مجموع ۱۵۵ سال زندان – محکوم شده است، به تازگی از راز یک درگیری مرگبار نیز پرده برداشت.

غروب نخستین روزهای زمستان سال گذشته بود که مهرداد وارد بوستان ارکیده ۲ در بزرگراه همت شد و یکی از دوستانش به نام نوید را دید که با دختر مورد علاقه‌اش در آلاچیق پارک نشسته و سرگرم صحبت بود.مهرداد به سمت دختر و پسر جوان رفت و از آنها خواست برای صحبت به محل دیگری بروند که بلافاصله بر سر همین موضوع بین دو جوان مشاجره تندی درگرفت و ناگهان مهرداد چاقویش را از زیر لباسش بیرون کشید و ضربه‌ای محکم به صورت نوید زد.

دختر جوان – زهرا – نیز با دیدن این صحنه فریاد زد و کمک خواست اما مهرداد با سرعت متواری شد و همزمان با حضور مأموران پلیس نیز مشخص شد نوید در این درگیری به قتل رسیده است.از همان روز مهرداد فراری شد و با توجه به اینکه محل معینی برای زندگی نداشت، مأموران موفق به دستگیری‌اش نشدند تا اینکه پس از چند ماه به خاطر سرقت کابل‌های سیم برق دستگیر شد و پرده از این جنایت برداشت.مهرداد گفت: «در این مدت عذاب وجدان داشتم و چند بار تصمیم گرفتم به کلانتری جنت‌آباد بروم و خودم را تسلیم کنم، اما می‌ترسیدم.»
اقدام مرگبار برای سرقت
مهرداد در ادامه برای کارآگاهان تعریف کرد که محرم سال ۹۳ نیز در کنار بزرگراه کردستان و در محله یوسف‌آباد برای سرقت گردنبند یک زن میانسال با برداشتن پاره آجر به زن میانسال حمله کرده و پس از وارد کردن ضربه‌ای محکم به سرش گردنبند طلایش را دزدیده و فرار کرده است.مهرداد در ادامه اعتراف‌های هولناکش گفت: نمی‌دانم این زن با ضربه آجر کشته شد یا زنده ماند ولی چون پس از ماجرا نگران او بودم و عذاب وجدان هم آزارم می‌داد، تصمیم به افشاگری گرفتم.بدین‌ترتیب بازپرس محسن مدیرروستا با توجه به اینکه مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران پرونده قتل در بوستان را تأیید کرده‌اند، دستور داد متهم برای تحقیقات بیشتر از اراک به تهران انتقال داده شود تا درباره مرگ یا زندگی زن میانسال تحقیق کنند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

۵جوان که به طمع یافتن طلا در معدن متروکه در روستای زشک میانه (کیلومتر ۲۰ ممحور زرند – راور)  از توابع شهرستان زرند کرمان مراجعه نموده بودند گرفتار ریزش آوار شدند.photo_2016-06-19_18-29-01

به گزارش ایران حادثه از کرمان این حادثه ساعت ۲:۳۰ امروز یکشنبه اتفاق افتاده و تیمهای امداد و نجات و آنست ( سگهای زنده یاب) به همراه تجهیزات و لودر به محل حادثه اعزام شدند . ۲ ساعت جستجو با یافتن ۳ جسد به پایان رسید.photo_2016-06-19_18-34-23

گفته میشود این تیم جستجوی طلا شامل ۵ نفر بوده است که با حادثه ریزش ۳ نفر آنها در زیر خاک کدفون شده و ۲ نفر دیگر متواری شده اند. photo_2016-06-19_18-34-27

هلال احمر شهرستان زرند  پس از اطلاع دو تیم از پایگاه زرند و یک تیم از پایگاه کرمان به همراه تیم آنست به محل حادثه اعزام  نمود و پس از ساعت ها جستجو اجساد ۳ مفقود شده را یافته و از زیر آور بییرون می اورند که دو نفر از این افراد تبعه افغان بوده و یک نفر دیگر ایرانی میباشد.photo_2016-06-19_18-34-35

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه خودرو کامیون در جاده دماوند، ۴ مصدوم بر جای گذاشت.
177 (2)
به گزارش ایران حادثه به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳۲ و گروه امداد و نجات ۱۱ را ساعت ۴:۲۵ بامداد روز گذشته به جاده دماوند، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی اعزام کرد.177 (3)
مجید میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند با چهار نفر سرنشین به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون که در کنار خیابان متوقف شده بود، برخورد کرده و بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان در خودرو محبوس شده و سه سرنشین دیگر دچار مصدومیت شده بودند.177 (4)
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودروها محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول آزاد سازی شهروند گرفتار شده در خودرو شدند.179 (1)
این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان با تلاش فراوان این سرنشین که یک بانوی ۷۰ ساله بود را از خودرو خارج کرده و به همراه سه نفر سرنشین دیگر(یک بانو و آقای میانسال و یک کودک) تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی، انتقال خودرو سواری به حاشیه جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام می شود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

ایران نوشت:عصرروز شنبه در هوای بارانی «یلدا»ی ۵ ساله همراه چند کودک دیگر برای بازی به حاشیه کانال آب نزدیک خانه‌شان در بلوار امام رضای ساری رفت.

او در دنیای کودکانه‌اش این طرف و آن طرف می‌دوید که ناگهان زیر پایش خالی شد و او به داخل کانال سقوط کرد. چند رهگذر با دیدن این صحنه حادثه بسرعت وارد عمل شده و همراه خانواده‌اش جست‌وجو برای یافتن دختر بچه را آغاز کردند اما دقایقی بعد پیکر نیمه جان یلدا در ۵۰۰ متری محل سقوط از آب بیرون کشیده شد.

با توجه به وضعیت جسمانی دختر بلافاصله او را به بیمارستان بوعلی ساری منتقل کردند اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، روز بعد، او بی‌آنکه چشمانش را باز کند روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ مغزی شد.
والدین داغدیده این کودک گفتند: دخترمان در کانال آبی سقوط کرده که از مدت‌ها قبل بدون حفاظ رها شده است.
ساکنان منطقه نیز اعلام می‌کنند طی چند ماه گذشته بارها به شهرداری مراجعه کرده و پیگیر موضوع شده‌اند و پس از پیگیری‌های مستمر، سرانجام اجرای این طرح به مرحله تعیین پیمانکار رسید اما به‌دلایل نامعلومی در نیمه راه ادامه طرح کانال رها شد.
آنان مدعی‌اند که  کانال آب مذکور سال‌ها به حال خود رها شده بود و بارها شاهد حوادث مختلف در منطقه بوده‌اند.
حالا والدین یلدا با اعلام شکایت خواستار رسیدگی مسئولان به این حادثه شده‌اند. آنها می‌گویند می‌خواهند با پیگیری موضوع از حوادث تلخ مشابه که جبران‌ناپذیر است و خانواده‌های زیادی را در آینده تهدید می‌‌کند، جلوگیری کنند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 20:47

 پزشکان چینی با بیرون کشیدن میلگرد یک و نیم متری از داخل بدن یک کارگر، به شکل معجزه‌آسایی او را از مرگ نجات دادند.

به گزارش ایرنا، «جانگ» کارگر ۴۶ ساله زمانی که مشغول کار بر روی یک طرح ساختمانی بود به طور ناگهانی و از فاصله پنج متری به روی تلی از میلگردها سقوط می کند که این حادثه باعث فرو رفتن یکی از میلگردها به داخل بدن وی می شود.
پزشکان بیمارستان «چیلو» در استان «شاندونگ» در شرق چین می گویند که پس از عمل جراحی فرد مصدوم توانسته اند یک میلگرد ۱٫۵ متری را از بدن وی خارج کنند و او را از مرگ حتمی نجات دهند.
آنان افزودند که این کارگر بسیار خوش شانس بود که میلگرد به شکلی وارد بدن شده که به اعضای اصلی چون جمجه، قلب و کبد آسیب نزده است.
عمل جراحی این مرد پس از حادثه ای که رخ داد نزدیک به هفت سال طول کشید و بیمارستان «چیلو» امروز در بیانیه ای اعلام کرد که تیمی متشکل از ۹ بخش در کنار ماموران آتش نشانی در اتاق عمل برای بیرون کشیدن میلگرد تلاش می کرده اند.
بیمار بر اساس گزارش تارنمای «چاینا دیلی» چین امروز شنبه بهوش آمده و حال عمومی او بر اساس اعلام پزشکان خوب گزارش شده است.
آساق**۲۳۱**۱۵۹۷

انتهای پیام /*

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:31

فرمانده نیروی انتظامی رودسر از غرب شدن دو مرد ۴۷ و ۳۰ ساله در آب های ساحلی و رودخانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: ساعت ۱۹ و ۲۱ دقیقه پنجشنبه گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه روستای کلکاسرا ، ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه دریافتند که جسد، متعلق به فردی ۴۷ ساله اهل و ساکن روستای یادشده می باشد.
وی ادامه داد: متوفی که دارای بیماری صرع بوده و برای ماهیگیری در ساحل رودخانه حضور داشت، به دلیل تشنج داخل آب افتاده و دچار ایست قلبی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار داشت: جسد متوفی توسط عوامل شهرداری به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقال داده شد.
وی همچنین از غرق شدن یک جوان ۳۰ ساله در حوالی ساحل للارود این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پورقاسم ادامه داد: ساعت هشت و ۲۵ دقیقه پنجشنبه گذشته نیز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در ساحل للارود رودسر ، ماموران انتظامی با حضور در محل، دریافتند که جسد متعلق به جوانی ۳۰ ساله اهل و ساکن شهر رحیم آباد است.
وی اظهار کرد: متوفی به دلیل نا آشنایی با فنون شنا در دریا غرق شده و جسد او نیز توسط عوامل اورژانس به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر تحویل شد.
وی از همه شهروندان و مسافران خواست بمنظور جلوگیری از بروز حوادث مشابه، از شنا کردن در محل های غیر مجاز و دارای تابلوی شنا ممنوع به شدت پرهیز کنند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:31

سقوط لودر به ته دره در محور قره آغاج – عمارت نجات معجزه‌آسای راننده را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که شامگاه شنبه رخ داد یک دستگاه لودر در حین حرکت براثر بی‌احتیاطی راننده واژگون و به ته دره  در محور قره‌آغاج – عمارت در بخش انگوت گرمی سقوط کرد ولی این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علت این حادثه توسط پلیس درحال بررسی است.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:31

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش و برخورد با اراذل و اوباش در محلات پایتخت گفت: در این ارتباط ۵۹۸ نفر اوباش، مزاحم نوامیس در تهران دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا افزود: این افراد در عملیات هایی در ماه های فروردین، اردیبهشت و خردادماه دستگیر شدند که از این تعداد ۱۶۷ نفر آنان از اراذل و اوباش و ۴۲۱ مزاحم نوامیس بودند.
سردار ساجدی نیا تصریح کرد: در این عملیات ها تعداد زیادی سلاح سرد از متهمان و مخفیگاه آنها کشف و ضبط شده است.
وی به عملکرد مثبت پلیس پایتخت از ابتدای سالجاری تاکنون در بحث دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: پلیس امنیت عمومی پایتخت با همکاری یگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن اجرای یک مرحله طرح مقابله با اراذل و ۱۰ مرحله طرح امنیت و آرامش موفق به دستگیری متهمان در این زمینه شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم عمومی و مزاحمان نوامیس، از دغدغه های اصلی شهروندان است گفت که اجرای این طرح ها موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورده و بازخوردهای آن از سوی پلیس بررسی شده است.
وی افزود: با هماهنگی های انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات ها پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت گفت: شهروندان می توانند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مسائل و مشکلات انتظامی خود را مطرح و یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 10:10

 پزشکان چینی با بیرون کشیدن میلگرد یک و نیم متری از داخل بدن یک کارگر، به شکل معجزه‌آسایی او را از مرگ نجات دادند.

به گزارش ایرنا، «جانگ» کارگر ۴۶ ساله زمانی که مشغول کار بر روی یک طرح ساختمانی بود به طور ناگهانی و از فاصله پنج متری به روی تلی از میلگردها سقوط می کند که این حادثه باعث فرو رفتن یکی از میلگردها به داخل بدن وی می شود.
پزشکان بیمارستان «چیلو» در استان «شاندونگ» در شرق چین می گویند که پس از عمل جراحی فرد مصدوم توانسته اند یک میلگرد ۱٫۵ متری را از بدن وی خارج کنند و او را از مرگ حتمی نجات دهند.
آنان افزودند که این کارگر بسیار خوش شانس بود که میلگرد به شکلی وارد بدن شده که به اعضای اصلی چون جمجه، قلب و کبد آسیب نزده است.
عمل جراحی این مرد پس از حادثه ای که رخ داد نزدیک به هفت سال طول کشید و بیمارستان «چیلو» امروز در بیانیه ای اعلام کرد که تیمی متشکل از ۹ بخش در کنار ماموران آتش نشانی در اتاق عمل برای بیرون کشیدن میلگرد تلاش می کرده اند.
بیمار بر اساس گزارش تارنمای «چاینا دیلی» چین امروز شنبه بهوش آمده و حال عمومی او بر اساس اعلام پزشکان خوب گزارش شده است.
آساق**۲۳۱**۱۵۹۷

انتهای پیام /*

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 10:10